PRchecker.info

مبانی شبکه، سیسکو، مایکروسافت، میکروتیک

آشنایی با مبانی و ارائه راهکار

مبانی شبکه، سیسکو، مایکروسافت، میکروتیک

آشنایی با مبانی و ارائه راهکار

مبانی شبکه، سیسکو، مایکروسافت، میکروتیک
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ خرداد ۹۵، ۱۰:۵۱ - سیّد محمّد جعاوله
    +++++
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    +++++
نویسندگان

تبریک سال جدید شمسی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

به نام خداوند جهان آفرین

برآمـد باد صبح و بوی نوروز                                 به کام دوستـان و بخت پیروز

73mttmh2lt2b.jpg

با آمدن بهار، سال نو می‌شود و این دگرگونی فصل‌ها سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است در این پهنه هستی، حیات دوباره زمین فرصتی را فراهم می‌آورد تا هم نوا و هم صدا با تحویل سال پیام تحول در حالمان را به سوی بهترین احوال دریابیم. سال پیش رو را با نوید میلاد کوثر قرآن آغاز می‌کنیم، میلادش تولد بهاراست؛ تولد آب است و تولد هر چه پاکی و زلالی، سالی سرشار از برکت که آغاز و پایانش طلوع خورشید است، میلاد حضرت فاطمه (س) پر از رحمت و برکت است و راهش ادامه راه نورانی انبیاء. همکاران عزیز، بی تردید سالی که گذشت با تمام فراز و نشیب‌ها، سالی سرشار از موفقیت را برای مجموعه بزرگ مان به همراه داشت، به لطف الهی و عنایت ائمه هدی (ع) شرکت ایساتیس نت امروز با کارنامه ای درخشان توانسته صاحب موقعیتی ممتاز بشود.

بدون شک مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه ای که در مجموعه بزرگ ایساتیس نت داریم، خلاقیت و ابتکاری است که از نیروی انسانی شاداب، باهوش، با علقه سازمانی قوی و هم دل که تارو پود در هم تنیده شرکت را تشکیل می‌دهد، نشأت می‌گیرد و نباید فراموش کنیم که رمز موفقیت ما در همدلی است تا در کنار یکدیگر و خلق افکار و راهکارهای بدیع و نوین در عرصه‌های مختلف نمایش آهنگین و روح بخشی را به منصه ظهور برسانیم.

امیدواریم با تلاش همه دوستان با یک جهش بزرگ بتوانیم مرحله نهایی را نیز پشت سر بگذاریم و به همین منظور ما همه گروه‌های کاری خود را به حول و قوه الهی برای صعود به قله نهایی آماده کرده‌ایم. برخود لازم می دانم درفصل شکوفایی طبیعت، حلول سال 1395 و نوروز باستانی را به یکایک شما همکاران عزیز تبریک گفته و در سایه توجهات باری تعالی ایامی سرشار از موفقیت، سعادت، معنویت و بهروزی را برایتان آرزو نمایم.

  • نویسنده: مدیر

1395

2016

new year

تبریک سال جدید شمسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی